Weet wat er speelt | Amsterdam University Press Journals Online
2004
Volume 45, Issue 3
  • ISSN: 1384-6930
  • E-ISSN: 1875-7286

Abstract

Samenvatting

Mobiele advergames worden steeds vaker ingezet om tieners te bereiken en te beïnvloeden. Deze studie laat zien dat de reclamewijsheid van tieners alleen geactiveerd wordt door een mobiele game met een bekend merk. In tegenstelling tot wat werd verwacht, leidt reclamewijsheidactivatie niet tot een negatievere maar juist tot een positievere merkattitude ten opzichte van het bekende merk onder tieners.

Loading

Article metrics loading...

/content/journals/10.5117/2017.045.003.006
2017-09-01
2024-03-29
Loading full text...

Full text loading...

http://instance.metastore.ingenta.com/content/journals/10.5117/2017.045.003.006
Loading
This is a required field
Please enter a valid email address
Approval was a Success
Invalid data
An Error Occurred
Approval was partially successful, following selected items could not be processed due to error